Taşova ve bölgemizde arazi ve yol şartlarına uygun en uygun araç bu marka ve bu model Reno12 binek ve stejin renolar ve torosları bizim vazgeçilmezimiz oldu.
Bir efsane olarak bilinen 1969 ve 2000 yılları arasında üretilen ve hala sevilerek kullanılan otomobil üretimine son verildi. Son dönemler de yeni versiyonu çıkacak, elektrikili olarak piyasaya çıkacak söylentileri sevenlerini heyecanlandırdı.
Renault 12 T Serisi, 1969 yılında üretilmeye başlanan ve son olarak Renault 12 Toros ismiyle 2000 yılına kadar üretilen Renault modelidir. 1968 yılının kasım ayında vizyona çıktığı Paris Otomobil Fuarı’dan bugüne 21 ayrı ülkede üretim lisansı alındı. Fuarın ardından aldığı tepkiler çok etkileyiciydi: Konforlu iç mekân, kendine özgü tasarım, performans ve yakıt ekonomisi. 1965 yılında Renault 8 ve Renault 16 arasındaki boşluğu dolduracak yeni bir model yaratılması adına ortaya atıldı. Fransız kurmayların mühendislerinden istekleri çok netti: Maliyeti ekonomik, iç mekânı geniş, bagajı bulunan ve küçük motor taşıyan bir otomobil yaratın! Bu otomobilin diğer misyonu da dünya otomobili olası, Fransa dışında da satılmalıydı. Üst modeli olarak Renault 18 ve Renault Toros tasarlandı.
Bu otomobilleri bizim vatandaşımız çok sevdi, hala piyasada ve yöremizde çok tutulan ve kullanılan otomobiller olarak ön planda ve fiatları da bayağı yüksek.
Reno12 hayelleri süsleyen, dağa, taşa, yaylalara, tarlalara stabilize ve bozuk yollara meydan okuyan kazık gibi direksiyonu olsa da çok sevilen anadolunun can yoldaşı arabalarımız iyi ki bize binek olmuş.
Bu otomobilleri bizim vatandaşımız çok sevdi, hala piyasada ve yöremizde çok tutulan ve kullanılan otomobiller olarak ön planda ve fiatları da bayağı yüksek.
Reno12 hayelleri süsleyen, dağa, taşa, yaylalara, tarlalara stabilize ve bozuk yollara meydan okuyan kazık gibi direksiyonu olsa da çok sevilen anadolunun can yoldaşı arabalarımız iyi ki bize binek olmuş.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder